Налаштування маршрутизатора (роутера):
При купівлі маршрутизатора у компанії UTeam перше налаштування здійснюється безкоштовно.
Вартість подальшого налаштування становить 100 грн.
Розширене налаштування мережевого обладнання - ціна визначається індивідуально.
Налаштування програмного забезпечення:
Здійснюється тільки налаштування програмного забезпечення, яке потрібне при роботі з мережею UTeam, а саме: PPPoE, VLC (IP-TV,FM).
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер TP-Link TL-WR841N1
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер TP-Link Archer C20
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер TP-Link Archer C6
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер Asus
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер TP-Link TL-WR741N
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер Tenda W316R, N3, W303R, W308R, W309R
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер D-Link Dir
Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора Wi-Fi роутер D-Link Dir 100 (нова прошивка)
Діяльність компанії проводиться на території міста Івано-Франківська та регіону. Перевірити наявність технічної можливості підключення за вашою адресою Ви можете на сайті компанії за допомогою онлайн форми.
Ви можете зателефонувати у наш контакт-центр, уточнити можливість підключення за Вашою адресою і оформити заявку на найближчий день. Те ж саме, також, Ви можете зробити в наших офісах.
Підключення відбувається по технології Ethernet ( Fast Ethernet через мережу оптоволоконних ліній) або GPON (Fast Ethernet через мережу оптоволоконних ліній зв’язку з використанням оптичного терміналу). В залежності від Вашої адреси.
Підключення БЕЗКОШТОВНЕ (за наявності технічної можливості підключення). У вартість підключення входить – виїзд монтажної групи для підключення, монтаж кабелю до Вашого помешкання та у його межах (10 м кабелю в середині помешкання). Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір у стіні чи в коробці вхідних дверей.
Місце буріння отвору може попередньо узгоджуватись з абонентом. Усі ризики пов’язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента.
Обжим кабелю конекторами .
Одноразове налаштування персонального комп’ютера абонента або роутера абонента.
Демонстрація роботи Інтернету на комп’ютері абонента.
Номер договору Ви можете переглянути у документах, які працівники компанії видали Вам з папкою при підключенні до послуги. Також Ви можете зателефонувати до нашого контакт-центру, або звернутись у наш офіс.
Ви можете призупинити дію послуг на певний період не менше, ніж на один календарний місяць, написавши заяву в нашому офісі (обов’язково необхідно бути з документами: паспортом). Також, Ви можете зробити це самостійно в Особистому кабінеті. Додатково, ми даємо можливість заморозити рахунок, надіславши заяву і скан-копію своїх документів на пошту oplata@uteam.ua
Вам необхідно звернутись в один з офісів компанії і написати відповідну заяву.
Ви можете звернутись в наш контакт-центр або офіс і уточнити можливість підключення за новою адресою. Якщо така можливість є, Ви можете скористатись акцією "Комфортний переїзд".
Для зміни швидкості доступу до мережі інтернет, Вам необхідно змінити тарифний план. Ця можливість доступна:
1. В Особистому кабінеті на сайті.
2. Через контакт-ценр компанії.
3. Замовити дзвінок через сайт.
3. Звернутися до одного із офісів компанії.
Зверніть увагу! Якщо Ви користуєтесь wi-fi роутером, то при обранні тарифного плану зі швидкістю вище 100 мб/с необхідно перевірити технічні характеристики вашого обладнання.
Для того, щоб перевірити швидкість з'єднання з інтернетом, вам необхідно підключити комп’ютерний пристрій напряму без використання інших мережевих пристроїв. Також відключити програми антивірусу та торенти, якщо вони використовуються. Зайти на сайт speedtest.net, та, дотримуючись візуальних підказок, протестувати швидкість.
Пінг (ping) — це проміжок часу, за який пакет, надісланий з Вашого комп’ютера, проходить до іншого комп’ютера в мережі і повертається назад.
Чим менший ping, тим менший час очікування, необхідний для відкриття інтернет-сторінки.
На швидкість доступу до інтернету можуть впливати такі показники:
1. Роутер та його розміщення, діапазон частот на якому він працює. Швидкість з'єднання також залежить від рівня та якості wi-fi сигналу, на який можуть впливати: металеві двері, дзеркала, електричні пристрої, міжкімнатні стіни (велика їх кількість, наявність металоконструкцій у стінах, товщина стін).
2. Програми які працюють на пристрої: VPN, антивірусні програми, брандмауери, оновлення ОС, торренти та інші які можуть здійснювати навантаження на мережу.
3. Апаратні обмеження та несправності пристрою на якому відбувається перевірка швидкості.
Компанія Uteam надає заявлену швидкість згідно договору до першого пристрою користувача.
Рекомендуємо здійснювати замір швидкості підключаючи ПК кабелем напряму без маршрутизатора, попередньо переконавшись в відсутності програмних та апаратних обмежень які можуть впливати на швидкість доступу до інтернету.
Якщо при підключенні Вашого ПК напряму через кабель швидкість не відповідає тій, яку Ви маєте отримувати згідно з Вашим тарифним планом, телефонуйте до нас в контакт-центр.
Для відновлення роботи інтернету в такому випадку рекомендуємо здійснити наступні кроки:
1. Перезавантажте наявне мережеве обладнанняу Вашій квартирі (вимкніть та увімкніть роутер і оптичний термінал при його наявності)
2. Перевірте з’єднання основного кабелю, котрий подає інтернет до роутера. Або спробуйте підключити даний кабель напряму без роутера до ноутбуку чи ПК
Якщо ж після здійснення даних кроків інтернет не відновився, то залиште, будь ласка, заявку на наш контакт-центр..
IP адреса (скорочення від Internet Protocol Address ) - унікальний ідентифікатор (номер) комп'ютера локальної мережі або мережі Інтернет.
IP адреса дозволяє іншим комп'ютерам, об'єднаним в мережу, спілкуватися з Вашим. Відправляти повідомлення, обмінюватися файлами і так далі.
Виділена ІР адреса унікальна для всієї мережі Інтернет. Таких адрес обмежена кількість і їх потрібно спеціальним чином реєструвати.
Ви можете звернутись в наш контакт-центр або офіс і уточнити можливість підключення кабельного телебачення. Якщо така можливість є, наш працівник оформить заявку на підключення.
IPTV або телебачення по інтернет протоколу (англ. Internet Protocol Television) – технологія цифрового телебачення за допомогою мережі передачі даних по протоколу IP. Це сучасний стандарт цифрового телебачення з можливістю перегляду на телевізорі, персональному комп'ютері та інших цифрових пристроях, які підтримують таку функцію.
Цифровий сигнал, на відміну від аналогового, надходить невеликими порціями, розділеними паузами. За рахунок цього сигнал стає більш надійними і порушити цілісність картинки, яка транслюється при його застосуванні досить складно.
Незважаючи на те, що сигнал передається порціями, відстань на якості сигналу ніяк не позначається. І в цьому очевидна перевага такого телебачення перед аналоговим.
Крім того, цифровий сигнал здатний транслювати більшу кількість каналів, ніж аналоговий варіант. Тому ті, хто обирають саме таке ТБ, отримують більше каналів різної тематики.
Аналогове телебачення будується на основі аналогового сигналу, який йде безперервно, що не є показником якості. Адже якщо сигнал переривається, страждає вся картинка і звук.
Аналоговий сигнал не може розкрити весь потенціал сучасної відеотехніки: плазмових і рідкокристалічних телевізорів.
Повний перелік Ви можете подивитись тут: https://uteam.ua/tv
Кількість каналів постійно розширюється.
Перш за все Вам потрібно дізнатись чи усі кабелі та пристрої коректно підключені та чи в робочому стані.
Якщо у Вас кабельне телебачення (до телевізора підключений коаксіальний кабель телебачення без додаткового обладнання) спробуйте зробити автопошук телеканалів.
Якщо у Вас підключено телебачення за технологією IPTV і у вас Smart телевізор або Android приставка. То Ви повинні користуватися нашими додатками IPTVPORTAL або SmartUP для перегляду IPTV телебачення. У випадку їх відсутності, повторно встановіть дані додатки.
Якщо у Вас приставка тільки для перегляду IPTV телебачення перевірте чи вірні налаштування ви отримуєте. В налаштуваннях Вашої приставки має бути вказаний IPTV лист для перегляду наших телеканалів. Плейлист: http://ott.utm.if.ua/ott.m3u
Якщо вирішити проблему самостійно не вдалося, зверніться, будь ласка, до нашого контакт-центру.
Для отримання послуг абонент щомісячно до 25 числа поточного місяця проводить попередню оплату вартості Послуг в порядку передоплати за наступний календарний місяць.
Як мені перевірити баланс рахунку?
Це можна зробити в Особистому кабінеті. Ви побачите стан особового рахунку та всю інформацію по ньому. Також у Вас є можливість переглянути історію платежів по Вашому рахунку за різні періоди часу в розділі ОПЛАТА.
Якщо Ви не зареєстровані в особистому кабінеті рекомендуємо зареєструватись.
Або Ви можете перевірити стан рахунку звернувшись до контакт-центру або до одного з наших офісів.
Ви можете оплатити послуги за Вашим номером договору, який ви отримали під час підключення до мережі Uteam. Оплату можна проводити онлайн в Oсобистому кабінеті, в терміналах, в касах банків та в офісах нашої компанії. Детальна інформація є у вкладці сайту «Оплата».
Увага! При оплаті через банк або платіжні системи, зарахування коштів може здійснюватись до 3-х банківських днів, в залежності від обраного вами способу оплати.
Кошти зараховуються на Ваш рахунок від 5 хв до 3-х банківських днів, в залежності від обраного вами способу оплати.
Якщо минуло більше часу, а кошти так і не зараховані - перевірте правильність введених даних під час оплати, у випадку виявленої помилки - зверніться до нашого контакт-центру або до одного з офісів.
У цьому випадку компанія «UTeam» піде вам на зустріч, запропонувавши скористатись послугою «Кредит довіри».
Ми відновимо надання послуг терміном на 3 дні. Якщо абонентська плата за цей період не буде внесена на рахунок, надання послуг буде призупинено на 4-й день.
Скористатись послугою можна 1 раз на місяць, самостійно замовивши через Особистий кабінет або зателефонувавши в контакт-центр компанії.
Абонентська плата стягується за повний місяць.
БЕЗГОТІВКА:
Для оформлення договору про надання послуг доступу до мережі Інтернет
потрібно надати:
- копію статуту;
- виписку;
- виписка з банку про відкриття рахунку
- анкета. (Для редагування оберіть пункт меню Файл/Завантажити)
Заповніть анкету згідно зазначених в ній документів, та надішліть на пошту b2b@uteam.ua. В темі листа вкажіть «Нове підключення». Також в листі потрібно зазначити адресу майбутнього підключення та тариф який бажаєте обрати.
ГОТІВКА:
Паспорт громадянина України. Щоб оформити заявку зателефонуйте в наш контакт центр або надішліть листа на пошту b2b@uteam.ua – тема листа «Нове підключення готівка». В листі вкажіть адресу та контактний телефон.
Для розірвання договору ЮО потрібно надіслати заяву на пошту b2b@uteam.ua. В темі листа вкажіть «Призупинення/Розірвання» та назву компанії, номер договору (ФОП і т. п.) Також в листі потрібно зазначити номер телефону та причину розірвання договору.
Бланк заяви на призупинення послуг. (Для редагування оберіть пункт меню Файл/Завантажити)
Бланк заяви на розірвання договору. (Для редагування оберіть пункт меню Файл/Завантажити)
Потрібно надіслати на пошту b2b@uteam.ua лист або наказ про дану зміну, і документи, що це підтверджують. Назва листа «Зміни».
- Безготівка
Щоб змінити тариф по перерахунку потрібно надіслати заяву на пошту b2b@uteam.ua. В темі листа вкажіть «Зміна тарифу» та назву компанії, номер договору (ФОП і т. п.).
Бланк заяви. (Для редагування оберіть пункт меню Файл/Завантажити)
Також ви можете переписати текст заяви вручну, сфотографувати і відправити нам на пошту b2b@uteam.ua.
- Готівка
Зателефонуйте в контакт центр.
Для оформлення договору про надання послуг доступу до мережі Інтернет
потрібно надати:
- копію статуту;
- виписку;
- виписка з банку про відкриття рахунку
- Анкета. (Для редагування оберіть пункт меню Файл/Завантажити)
Заповніть анкету згідно зазначених в ній документів, та надішліть на пошту b2b@uteam.ua. В темі листа вкажіть «Перехід на безготівку». Також в листі потрібно зазначити номер договору та тариф на який бажаєте перейти.
Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Вашу заявку на активацію тарифy та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше повідомлення та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше резюме та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше повідомлення та сконтактуємо якомога швидше
Ваші дані внесені до бази
розсилок UTeam
Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше заявку та сконтактуємо якомога швидше