Кабінет користувача

< Підтримка

UTeam |

Підтримка |

Підтримка > Налаштування D-Link DIR-100/300 (нова прошивка)

img
img

Покрокова інструкція налаштування маршрутизатора D-Link DIR-100/300 (Нова Прошивка)

1. Підключіть кабель до порту «Internet», комп'ютери до портів - Lan 1, 2, 3 або 4.

2. Увімкніть роутер в розетку.

3. У мережевих налаштуваннях IP і DNS повиннііути налаштовані на автоматичне отримання.

Для зовнішнього з'єднання з інтернетом потрібно зайти в WEB-інтерфейс управління маршрутизатора. Щоб  туди потрапити запустіть будь-який доступний WEB-браузер і введіть в рядку адреси IP-адресу маршрутизатора. Введіть http:// і IP-адресу, 192.168.0.1 (192.168.1.11сний рядок браузера. При вході користувачеві буде запропоновано ввести ім'я користувача і пароль для доступу до менеджера налаштувань. За замовчуванням логін ль «admin». З'явиться нове вікно WEB-інтерфейсу керування.

4. Заходимо в меню Мережа -З'єднання (Net – Connections) натискаємо кнопку Додати (add) або вибираємо з'єднання WAN.

5. В розділі Головні налаштування змінюєм Тип з’єднання – PPPoE

6. У розділі Налаштування PPP змінюємо:

РРР ім'я користувача: Ваш логін з листка користувача

Без авторизації: галочку знімаємо

Пароль: Ваш пароль з листка користувача

Підтвердження паролю: повторюємо пароль з листка користувача

Натискаємо кнопку Зберегти.

Налаштування Wi-Fi

7. Заходимо в меню Wi-Fi. Вибираємо пункт Основные настройки

У полі SSID вводимо бажане назву для беетової мережі, наприклад, ваш логін клієнта.

натискаємо Змінити.

8. Вибираємо пункт Настройки безопасности. У полі Сетевая аутентификация вибираємо зннA2-PSK. У полі Ключ шифрования PSK вводимо бажаний пароль для бездротової мережі 8-63 символи, натискаємо Змінити.

Потрібно більше інформації? Залишай номер телефону і ми передзвонимо протягом години.
або зателефонуй прямо зараз
ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Вашу заявку на активацію тарифy та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Ваше повідомлення та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Ваше резюме та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Ваше повідомлення та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ваші дані внесені до бази
розсилок UTeam

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше

ДЯКУЄМО!

Ми прийняли Ваше заявку та сконтактуємо якомога швидше

Шановні клієнти

У зв’язку з аварійними відключеннями електропостачання, можуть виникати перебої в роботі інтернету. З тих самих причин, зв’язок з нашим контакт-центром також може бути обмеженим. Якщо вам не вдалось поговорити з оператором, пишіть в чат-бот.