Зміни в доступі до Особистого кабінету
Шановні абоненти!
Нажаль, останнім часом кількість випадків кібершахрайств невпинно зростає. Тому безпека збереження даних є важливим і пріорітетним напрямком.
З початку лютого доступ до ваших Особистих кабінетів буде захищений подвійною верифікацію. Для входу вам необхідно ввести номер телефону (важливо: номер, який вказаний в Договорі) та пароль, який ви отримали при підключенні.
На вказаний номер буде відправлений унікальний код, ввівши який в наступному вікні, ви потрапите до Особистого кабінету.
Якщо ви забули або втратили пароль, або хочете додати чи змінити контактний номер телефону, зверніться, будь ласка, до контакт-центру.
З нашим новим чат-ботом, користування послугами UTeam стане швидшим та зручнішим. 📲
Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Вашу заявку на активацію тарифy та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше повідомлення та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше резюме та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше повідомлення та сконтактуємо якомога швидше
Ваші дані внесені до бази
розсилок UTeam
Ми прийняли Вашу заявку та сконтактуємо якомога швидше
Ми прийняли Ваше заявку та сконтактуємо якомога швидше
Наші абоненти мають змогу залишатися на зв'язку під час відключень. Все, що потрібно зробити - приєднати ваше обладнання до джерела живлення.
Як це зробити? Оберіть інструкцію для вашого типу підключення: