ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ

ОСНОВНІ

  • + -

    Компанія Uteam працює лише на території Івано-Франківська?

    Діяльність компанії проводиться на території міста Івано-Франківська та регіону. Перевірити наявність технічної можливості підключення за вашою адресою Ви можете на сайті компанії за допомогою онлайн форми.

  • + -

    Як я можу підключитись до «Uteam»?

    На сайті компанії за допомогою онлайн форми ви можете перевірити можливість підключення за Вашою адресою.
    Також на сайті є можливість замовити дзвінок для оформлення заявки. Оператор зв’яжеться з Вами, узгодить деталі та визначить дату та час підключення.
    Також Ви можете звернутись до служби підтримки або одного з наших офісів та оформити підключення.

  • + -

    За якою технологією відбувається підключення?

    В місті Івано-Франківськ по технології Ethernet ( Fast Ethernet через мережу оптоволоконних ліній) та GPON (Fast Ethernet через мережу оптоволоконних ліній зв’язку з використанням оптичного терміналу).

    В населених пунктах регіону по технології PON ( через мережу оптоволоконних ліній зв’язку підключення відбувається через оптичний термінал).

  • + -

    Яка вартість підключення послуг?

    Підключення БЕЗКОШТОВНЕ (за наявності технічної можливості підключення). У вартість підключення входить – виїзд монтажної групи для підключення, монтаж кабелю до Вашого помешкання та у його межах (10 м кабелю в середині помешкання). Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір у стіні чи в коробці вхідних дверей.

    Місце буріння отвору може попередньо узгоджуватись з абонентом. Усі ризики пов’язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента.

    Обжим кабелю конекторами RJ-45.

    Одноразове налаштування персонального комп’ютера абонента або роутера абонента.

    Демонстрація роботи Інтернету на комп’ютері абонента.

  • + -

    Як я можу дізнатись номер свого договору?

    Номер договору Ви можете переглянути у документах, які працівники компанії видали Вам з папкою при підключенні до послуги. Також Ви можете зателефонувати до нашої служби підтримки, або замовити дзвінок - оператор компанії підкаже Ваш номер договору за адресою.

  • + -

    Як я можу призупинити дію послуг на певний період?

    Дана можливість є реалізована в Особистому кабінеті.

  • + -

    Хочу розірвати договір, як можу це зробити?

    Вам необхідно звернутись в один з офісів компанії і написати відповідну заяву.

  • + -

    Я переїжджаю на іншу адресу – що робити?

    На сайті компанії за допомогою онлайн форми Ви можете перевірити можливість підключення за новою адресою.

    Якщо така можливість є, Ви можете скористатись акцією "Комфортний переїзд".

ІНТЕРНЕТ

  • + -

    Як я можу збільшити швидкість/змінити тарифний план?

    Для зміни швидкості доступу до мережі інтернет, Вам необхідно змінити тарифний план. Ця можливість доступна:

    1. В Особистому кабінеті на сайті.

    2. Через контакт-ценр компанії, зателефонувавши в службу підтримки

    3. Замовити дзвінок через сайт.

    3. Звернутися до одного із офісів компанії.

    Зверніть увагу! Якщо Ви користуєтесь wi-fi роутером, то при обранні тарифного плану зі швидкістю вище 100 мб/с необхідно перевірити технічні характеристики вашого обладнання. 

  • + -

    Як мені перевірити швидкість Інтернету?

    Для того щоб перевірити швидкість з'єднання з інтернетом, вам необхідно підключити комп’ютерний пристрій напряму без використання інших мережевих пристроїв. Також відключити програми антивірусу та торенти, якщо вони використовуються. Зайти на сайт speedtest.net, та, дотримуючись візуальних підказок, протестувати швидкість.

  • + -

    Що таке пінг?

    Пінг (ping) — це проміжок часу, за який пакет, надісланий з Вашого комп’ютера, проходить до іншого комп’ютера в мережі і повертається назад.
    Чим менший ping, тим менший час очікування, необхідний для відкриття інтернет-сторінки.

  • + -

    Чому я не отримую заявлену швидкість Інтернету?

    На швидкість доступу до інтернету можуть впливати такі показники:

    1. Роутер, та його розміщення, діапазон частот на якому він працює,

    2. Металеві двері, 

    3. Міжкімнатні стіни (велика їх кількість, наявність металоконструкцій у стінах, товщина стін). 

    Компанія Uteam надає заявлену швидкість згідно договору до першого пристрою користувача.

  • + -

    Що мені робити коли Інтернет не працює?

    Якщо Ви маєте проблеми з доступом до мережі Інтернет, спочатку перевірте чи не пов’язані вони зі станом вашого комп’ютера, операційної системи або роутера. Перевірте, чи всі кабелі підключені правильно, а налаштування Вашого комп’ютера або роутера не змінювались.

    Якщо самостійно проблему вирішити не вдалося – зверніться в службу підтримки.

    Якщо проблему не вдасться вирішити по телефону, співробітником служби підтримки буде сформовано заявку на виїзд нашого технічного спеціаліста.

    Увага!

    Якщо після подання заявки у Вас відновився зв'язок та немає проблем з Інтернетом, необхідно відмінити заявку.

  • + -

    Що таке додаткова послуга «Виділена ІР адреса» ?

    IP адреса (скорочення від Internet Protocol Address ) - унікальний ідентифікатор (номер) комп'ютера локальної мережі або мережі Інтернет.

    IP адреса дозволяє іншим комп'ютерам, об'єднаним в мережу, спілкуватися з Вашим. Відправляти повідомлення, обмінюватися файлами і так далі.

    Виділена ІР адреса унікальна для всієї мережі Інтернет. Таких адрес обмежена кількість і їх потрібно спеціальним чином реєструвати.

ТЕЛЕБАЧЕННЯ

  • + -

    Як я можу підключити кабельне телебачення?

    На сайті компанії за допомогою онлайн форми ви можете перевірити можливість підключення за Вашою адресою. Якщо можливість підключення присутня, Ви можете замовити дзвінок для оформлення заявки через сайт - оператор зв’яжеться з Вами, узгодить деталі та визначить дату та час підключення.

    Також Ви можете звернутись до одного з наших офісів.

    Якщо Ви уже користуєтесь послугами компанії, Ви можете замовити підключення в Особистому кабінеті.

  • + -

    Що таке IPTV?

    IPTV або телебачення по інтернет протоколу (англ. Internet Protocol Television) – технологія цифрового телебачення за допомогою мережі передачі даних по протоколу IP. Це сучасний стандарт цифрового телебачення з можливістю перегляду на телевізорі, персональному комп'ютері та інших цифрових пристроях, які підтримують таку функцію.

  • + -

    Що таке цифрове телебачення?

    Цифровий сигнал, на відміну від аналогового, надходить невеликими порціями, розділеними паузами. За рахунок цього сигнал стає більш надійними і порушити цілісність картинки,  яка транслюється при його застосуванні досить складно.

    Незважаючи на те що сигнал передається порціями, відстань на якості сигналу ніяк не позначається. І в цьому очевидна перевага такого телебачення перед аналоговим.

    Крім того, цифровий сигнал здатний транслювати більшу кількість каналів, ніж аналоговий варіант. Тому ті, хто обирають саме таке ТБ, отримують більше каналів різної тематики.

  • + -

    Що таке аналогове телебачення?

    Аналогове телебачення будується на підставі аналогового сигналу, який йде безперервно, що не є показником якості. Адже якщо сигнал переривається, страждає вся картинка і звук.

    Аналоговий сигнал не може розкрити весь потенціал сучасної відеотехніки: плазмових і рідкокристалічних телевізорів.

  • + -

    Скільки у вас телеканалів?

    Зараз у нас більше 120 телеканалів. Повний перелік Ви можете подивитись тут.

    Кількість каналів постійно розширюється.

  • + -

    Телебачення не працює, що мені робити?

    Перш за все Вам потрібно дізнатись чи усі кабелі та пристрої коректно підключені та чи в робочому стані.

    Якщо у Вас кабельне телебачення (до телевізора підключений коаксіальний кабель телебачення без додаткового обладнання) спробуйте зробити автопошук телеканалів.

    Якщо у Вас підключено телебачення за технологією IPTV  і  у вас Smart телевізор або Android приставка. То Ви повинні користуватися нашими додатками Smart STB або SmartUP для перегляду IPTV телебачення. У випадку їх відсутності, повторно встановіть дані додатки.

    Якщо у Вас приставка тільки для перегляду IPTV телебачення перевірте чи вірні налаштування ви отримуєте. В налаштуваннях Вашої приставки має бути вказаний IPTV лист для перегляду наших телеканалів. Плейлист: http://ott.utm.if.ua/ott.m3u

    Якщо вирішити проблему самостійно не вдалося, зверніться, будь ласка, до служби підтримки.

ОПЛАТА

  • + -

    Коли оплачувати послуги по наданню інтернету, кабельному телебаченню?

    Для отримання послуг абонент щомісячно до 25 числа поточного місяця проводить попередню оплату вартості Послуг в порядку передоплати за наступний календарний місяць.

  • + -

    Як мені перевірити баланс рахунку?

    Це можна зробити в Особистому кабінеті. Ви побачите стан особового рахунку та всю інформацію по ньому. Також у Вас є можливість переглянути історію платежів по Вашому рахунку за різні періоди часу в розділі ОПЛАТА.

    Якщо Ви не зареєстровані в особистому кабінеті рекомендуємо зареєструватись.

    Або Ви можете перевірити стан рахунку звернувшись до служби підтримки або до одного з наших офісів.

  • + -

    Як поповнити рахунок?

    Ви можете оплатити послуги за Вашим номером договору, який ви отримали під час підключення до мережі Uteam. Оплату можна проводити онлайн в Oсобистому кабінеті, в терміналах, в касах банків та в офісах нашої компанії. Детальна інформація є у вкладці сайту «Оплата».

    Увага! При оплаті через банк або платіжні системи, зарахування коштів може здійснюватись до 3-х банківських днів, в залежності від обраного вами способу оплати.

  • + -

    Я оплатив послуги, а грошей на рахунку немає. Чому?

    Кошти зараховуються на Ваш рахунок від 5 хв до 3-х банківських днів, в залежності від обраного вами способу оплати.

    Якщо минуло більше часу, а кошти так і не зараховані - перевірте правильність введених даних під час оплати, у випадку виявленої помилки - зверніться до нашої служби підтримки або до одного з офісів.

  • + -

    Що робити, якщо я не поповнив рахунок до початку місяця?

    У цьому випадку компанія «UTeam» піде вам на зустріч, запропонувавши скористатись послугою «Кредит довіри».

    Ми відновимо надання послуг терміном на 5 днів. Якщо абонентська плата за цей період не буде внесена на рахунок, надання послуг буде призупинено на 6-й день.

    Скористатись послугою можна 1 раз на місяць, самостійно замовивши через Особистий кабінет або зателефонувавши в контакт-центр компанії.

  • + -

    Як нараховується абонентська плата при підключенні в середині місяця?

    При підключенні в будь який день місяця абонентська плата нараховується та оплачується Вами пропорційно до кількості днів: сума абонентської плати ділиться на кількість днів у місяці та множиться на кількість днів з моменту підключення і до кінця місяця.

    З наступного місяця абонентська плата нараховується в повному обсязі.